Модернізація освітніх ресурсів УжНУ
Сучасний підхід до освіти та її організації – динамічний та інноваційний. Сьогодні зала ректорату зібрала когорту саме тих, хто відповідає за нормативну складову освітньо-наукового процесу – деканів факультетів і гарантів освітніх програм – та центр інформаційних технологій, на який покладено завдання розроблення нового розділу на офіційному сайті ДВНЗ “УжНУ”.
Розпочав нараду Ігор Король, проректор з науково-педагогічної роботи, доктор фізико-математичних наук, професор, окреслив мету розпочатої діяльності, яка передбачає чітке висвітлення освітніх програм (ОП) та спеціальностей для зацікавленої аудиторії – абітурієнтів, батьків та ін. Також наголосив, що матеріали для публікації про освітні програми повинні висвітлюватися у контексті профорієнтації та водночас не відхилятися від нормативно-правових вимог.
Олексій Куруца, в.о. начальника ЦІТ, презентував присутнім прототип нового розділу сайту “Спеціальності/Освітні програми”, де буде опубліковано оновлену інформацію. Олексій Степанович звернув увагу на можливості використання фільтра, який структуруватиме інформацію за факультетами, галузями знань, спеціальностями, та освітніми програмами. Такий функціонал спростить навігацію на сторінках та полегшить пошук потрібної інформації. Класифікація спеціальностей, освітніх програм та галузей знань проходить за рівнями вищої освіти. Таким чином майбутній здобувач освіти швидко зорієнтується, що обрати. На сторінках освітніх програм буде розміщено посеместрову карту курсів, які вивчатимуться протягом усього навчального періоду. При виборі майбутньої спеціальності важливо розуміти, у якій галузі буде реалізовано відповідні знання та диплом. Така інформація буде доступна у підрозділі “Де я зможу працювати?”.
До обговорення активно долучилися учасники наради, зокрема гаранти освітніх програм, та висловили свої пропозиції.
Анатолій Штимак, начальник навчальної частини, закцентував на важливості такої діяльності, адже правильне донесення інформації є запорукою успішної взаємодії факультетів із зовнішньою аудиторією.