Новини

15.07.2021
198

У ЦІТ провели онлайн-зустріч з відповідальними за електронне навчання

У ЦІТ провели онлайн-зустріч з відповідальними за електронне навчання

Серед головних питань зустрічі – робота сервісів в рамках підписки Google Workspace та підготовка до нового навчального року сайту електронного навчання e-learn.uzhnu.edu.ua.

За словами начальника відділу інноваційних та веб-технологій Сергія Вронського важливим аспектом у підготовці до нового навчального року є актуалізація даних облікових записів студентів УжНУ. Призупинення дії неактуальних облікових записів студентів буде проведено у серпні.

Як зазначили відповідальні за електронне навчання на факультетах Ігор Гаврило та Юрій Андрашко серед сервісів Google найважче сприймається, як студентами так і викладачами, робота з календарем. Проте у наступному навчальному році на цей аспект буде звернено особливу увагу, задля вирішення ймовірних проблем.

«Сервісами Google користуються працівники та студенті університету тривалий час, на відміну від платформи електронного навчання Moodle, яка повноцінно запрацювала з початку карантинних обмежень на всіх факультетах» - зазначив начальник ЦІТ Олексій Куруца. Він анонсував зміни у Moodle: для уніфікування заплановано впровадження нових кодів ідентифікації. Це значно полегшить роботу з адміністрування платформи електронного навчання.

Олексій Куруца відмітив, що у випадку виникнення труднощів у роботі з сайтом електронного навчання або сервісами Google слід написати листа на адресу support@uzhnu.edu.ua з детальним описом проблеми. Кожне звернення буде розглянуте через тікет-систему, фахівці ЦІТ нададуть кваліфіковану відповідь та допоможуть у вирішенні питання.

На зустрічі було анонсовано, що відповідальних за електронне навчання на факультетах буде зараховано на курс "Moodle для викладачів", який було розроблено фахівцями відділу електронного навчання. Цей курс розкриває базові можливості по роботі з платформою електронного навчання. За потреби будуть проводитися щотижневі зустрічі, де обговорюватимуться всі запитання, які виникнуть під час проходження курсу.

Серед новацій слід відмітити, що у тікет-системі буде створено банк з відповідями на найпоширеніші запитання.  Ця функція допоможе зберегти чимало часу всім користувачам сайту електронних сервісів університету, адже не буде необхідності звертатися до фахівця та очікувати на відповідь. Велику кількість питань можна буде вирішити самостійно.

 

За інформацією ЦІТ

Категорії: