Новини

05.03.2025
249

«Мафія різноманіття» або як посприяти обізнаності молоді через ігри

«Мафія різноманіття» або як посприяти обізнаності молоді через ігри

У вівторок, 4 березня, Центр інновації та розвитку УжНУ провели гру під назвою «Мафія різноманіття», дещо видозмінена варіація всім знайомої класичної забавки. Вже вкотре заходи проведені центром, проходять на базі молодіжного центру «YouthHub», який знаходиться в гуртожитку №4. Завітало на ініціативу понад 20 студентів, які, крім того, що весело проводили час, водночас навчалися толерантності.

Перед грою очільниця Центру інновації та розвитку УжНУ Альона Алмашій заохочувала молодих людей долучатися до волонтерської діяльності, оскільки підрозділ активно її підтримує. Зокрема, самостійно організовує збір коштів на лікування, реабілітації, а також придбання медичного обладнання для дитячих будинків і систематично відвідує ці установи, а також навідується до притулків тварин і бере участь у міських ініціативах. «Якщо вам цікаво і ви хочете з нами, наприклад, поїхати в дитячий будинок, погратися з дітками, порозмовляти, провести з ними якісь активності, можете приєднуватися до нас, - говорить пані Альона. - Нам потрібні тільки ваші добрі серця і руки!». 

Як зазначають організатори, такий захід проходить в УжНУ вперше. Більше про це розповіла модераторка ініціативи провідна фахівчиня центру Марина Сташина-Неймет: «Це захід дійсно новий, ми ще таку гру не робили, хоча знаю, що в інших областях її практикують, оскільки вона була розроблена ще кілька років тому однією з міжнародних організацій в рамках програми «Мріємо та діємо», яка зараз закрита у зв’язку з ситуацією. Власне кажучи, в чому суть гри, це практично та ж сама звичайна мафія, до якої ми звикли, лиш в ній, крім звичайних ролей шериф, мафія та мирні мешканці, додаються додаткові соціальні ролі, які учасники та учасниці зможуть озвучувати. І, власне кажучи, що це дасть гравцям, це розуміння, як ми крізь призму стереотипів дивимося на стан речей і як можемо скрізь робити хибні судження про людину, виключно базуючись на тому, що, наприклад, це жінка ромської національності у якої п'ятеро дітей». 

Такий підхід може сприяти тому, що молодь мимоволі слідує власним упередженням, якщо вони є. Тому ведучі наголошували на необхідності аргументувати кожну пропозицію, щоб студенти вчилися обґрунтовувати свої думки та уникати стереотипного мислення. Під час гри студенти дискутували та веселилися і загалом відгукуються, що цей досвід став для них однозначно позитивним.

Валерія Мельник,

Інформаційно-видавничий центр.

 

Категорії: