Цифрові новації: інтеграція в навчання
Що може стимулювати до фахового зростання? Звичайно, це пошук нових можливостей, інноваційних рішень, спілкування з колегами та участь у цікавих тренінгах, а особливо міжнародного рівня. Так, 6-7 грудня працівникам центру інформаційних технологій спільно з колегами медичного факультету випала можливість взяти участь у навчанні, яке проводила компанія Cheiron a.s. у м. Прага, Чеська Республіка. Тренінг відбувся у рамках проєкту “Постачання анатомічних столів для медичних університетів України” за частиною програми Чеського агентства розвитку “Модернізація державної системи освіти в Україні ІІ”, частина ІІІ “Матеріальна підтримка українських навчальних закладів”. Результатом реалізації проєкту є отримання багатофункціонального візуального навчального столу. Відповідно представники університетів ДВНЗ “УжНУ” та Івано-Франківського національного медичного університету пройшли навчання щодо використання цифрової новинки у навчанні. Тренерами виступили представники компанії Cheiron a.s., зокрема Ян Сокол ознайомив з функціоналом та програмним забезпеченням анатомічного столу, а про технічні характеристики детально розповів Їржі Полак.
Що собою являє такий пристрій? Це інноваційний винахід, який допоможе викладачам використовуючи 3D моделі візуалізувати та демонструвати з максимальною точністю навчальні теми у галузях анатомії, гістології, хірургії, фізіології, патологічної анатомії, акушерстві, офтальмології та ін. Таким чином студенти можуть практикуватися на цифровій моделі людини, вивчати будову тіла та тканин без переживань за помилку. Програмне забезпечення анатомічного столу повністю підлаштоване до навчальних цілей, зокрема функція повороту в горизонтальне та вертикальне положення, позиціонування меню відносно до викладача, проведення пошарового (посекційного) розрізу, проведення контролю набутих знань з використанням тестової системи у форматі Quiz та Game. Слід зазначити, що ПЗ пристрою дає можливість відображення КТ та МРТ знімків. Також за допомогою спеціальних фільтрів можна "оживити" 3D модель тіла людини, що дає можливість порівняти цифровий макет зі справжнім тілом. І це далеко не весь перелік доступного функціоналу для навчання.
На сьогодні можемо пишатися тим, що такий сучасний пристрій з останньою версією програмного забезпечення та всіма оновленнями буде використовуватися в Ужгородському національному університеті та Івано-Франківському. Тож з такою диджиталізацією лише вперед до нових знань та перемоги.