Новини

16.04.2021
9336

Найчастіші питання при вступі в інтернатуру

Найчастіші питання при вступі в інтернатуру

Шановні випускники!

Відповідно до нормативної бази станом на 15.04.2021 р., вступ до інтернатури у 2021 р. відбуватиметься аналогічно до минулорічного. Ми зібрали відповіді на найчастіші запитання, які виникають при вступі на навчання. Додатково процедура буде опублікована на нашому сайті дещо пізніше.

 

1. Для чого потрібна процедура розподілу на роботу і що буде, якщо її не буде проведено? 

Відповідь: за результатами розподілу, випускники медичного факультету, які навчалися за кошти державного бюджету отримують скерування на роботу, яке є обов'язковим документом для працевлаштування. Якщо процедура розподілу не проводиться, зазначені випускники отримують довідку про можливість самостійного працевлаштування. У цьому випадку, зазначені випускники повинні отримати від закладу охорони здоров'я гарантійний лист, який заміняє скерування на роботу.

 

2. Чи обов'язковим є гарантійний лист для того, щоб розпочати навчання в інтернатурі? 
Відповідь: При відсутності скерування на роботу, наявність гарантійного листа є обов’язковою умовою вступу до інтернатури для тих, хто навчався на медичному факультеті за рахунок бюджетних коштів.

 

3. Моє навчання на медичному факультеті проходило за кошти державного бюджету і я не маю гарантійного листа. Як мені почати інтернатуру?

Відповідь: знайти заклад охорони здоров'я, в якому є вакантна посада і який готовий Вас прийняти на роботу. Керівник цього закладу надасть Вам відповідний гарантійний лист.

 

4. Що таке база інтернатури (база стажування лікарів-інтернів)?

Відповідь: База інтернатури (база стажування) - це заклад охорони здоров’я, в якому лікарі-інтерни проходять навчання на заочній частині інтернатури.

 

5. Моє навчання на медичному факультеті проходило за рахунок бюджетних коштів. Чи є для мене базою інтернатури заклад, який видав гарантійний лист?

Відповідь: Не обов’язково. Базою інтернатури можуть бути тільки заклади, які входять до списку закладів інтернатури (їх перелік може бути оновлено у червні).

 

6.  Як мені знайти базу інтернатури?

Відповідь: звернутися до адміністрації одного із закладів охорони здоров'я, які є базами інтернатури. Список закладів – за даним посиланням (перелік може бути оновлено у червні).

 

7. Чи може бути базою інтернатури приватний медичний заклад?

Відповідь: Так, при умові, що він включений до переліку баз інтернатури, який можна переглянути за посиланням (перелік може бути оновлено у червні). При цьому, інтерни, які навчалися за бюджетні кошти, отримують заробітну плату тільки при умові вибору в якості бази інтернатури заклади, що знаходяться в державній або комунальній власності. В інших випадках, оплата праці залежить від умов договору з базою інтернатури.

 

8. Чи можу я обрати будь-яку лікарську спеціальність для навчання в інтернатурі?

Відповідь: Перелік спеціальностей в інтернатурі визначений наказом МОЗ України №81 від 23.02.2005 (текст наказу). З них, на факультеті післядипломної освіти УжНУ здійснюється підготовка інтернів за 24 спеціальностями. (переглянути календарний план)

 

9. Як мені здобути спеціальність, підготовка з якої відсутня в інтернатурі?

Відповідь: відповідно до нормативної бази, станом 15.04.2021 р., зміна спеціальності після завершення навчання в інтернатурі можлива шляхом проходження курсів спеціалізації. Повний їх перелік визначений номенклатурою лікарських спеціальностей (ознайомитися з номенклатурою), а терміни навчання зазначені у наказі МОЗ України №346 від 07.12.1998 (текст наказу). На факультеті післядипломної освіти УжНУ надається можливість проходити спеціалізацію за такими спеціальностями (переглянути календарний план).

 

10. Як мені зареєструватися для проходження інтернатури в університеті та Департаменті охорони здоров'я та чи треба для цього приходити особисто?

Відповідь: реєстрація на навчання на ФПО та в Департаменті відбуватиметься онлайн (посилання буде доступне з 25 червня).

 

11. Мною заповнено реєстраційну анкету та відправлено усі необхідні документи. що далі?

Відповідь: протягом трьох робочих днів ми надішлемо Вам листа з подальшими інструкціями на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації. У ньому також будуть зразки заяв та угода з університетом. Детальніше зі змістом листа можна ознайомитися за посиланням.

 

12. Чи треба писати заяву про прийом в інтернатуру?

Відповідь: так. Зразки заяв ми надішлемо Вам електронною поштою. Оригінали написаних власноруч заяв та перелік копій документів для Департаменту охорони здоров’я слід передати на ФПО протягом трьох робочих днів з моменту отримання листа від деканату за адресою: м. Ужгород, вул. Собранецька 148; або надіслати Новою Поштою (відділення №8, отримувач – Логойда Маріанна Федорівна,  +38 050 270 41 69).

 

13. Чи інтернатура є платною для всіх?

Відповідь: навчання на очному циклі інтернатури в УжНУ для всіх відбувається за рахунок коштів фізичних чи юридичних осіб. З вартістю навчання у 2020/2021 рр. можна ознайомитися за посиланням. Разом з тим, інтернам, які навчалися за бюджетною формою на медичному факультеті та оформилися належним чином на базі інтернатури, яка є державним або комунальним закладом, виплачується заробітна плата за всі місяці навчання.

 

14. Який розмір оплати за навчання?

Відповідь: Оплата за очну частину навчання в інтернатурі здійснюється за відповідну кількість місяців, залежно від спеціальності (текст наказу). Умови проходження заочної частини інтернатури визначаються угодою із закладом охорони здоров’я. З вартістю навчання у 2020/2021 рр. можна ознайомитися за посиланням. Після реєстрації ми надішлемо Вам відповідну угоду електронною поштою. Її слід роздрукувати у двох примірниках, заповнити, підписати та передати на ФПО разом з іншими документами.

 

15. Який порядок оплати за інтернатуру?

Відповідь: оплата здійснюється відповідно до угоди про платне навчання, яку ми Вам надішлемо. До 30 липня слід оплатити за чотири місяці очного навчання та надіслати копію квитанції про оплату на електронну пошту f-podp@uzhnu.edu.ua. Оплата за наступні місяці відбувається не пізніше 15 числа першого місяця наступного очного циклу інтернатури. Про необхідність чергової оплати, ми повідомлятимемо Вас додатково.

 

16. Чи відбудуться загальні збори інтернів?

Відповідь: Так. Загальні збори відбудуться 2 серпня онлайн, шляхом відео конференції. Ми надішлемо Вам відповідне запрошення на електронну пошту, вказану при реєстрації.

 

17. Як проходитиме навчання на очному циклі з 1 вересня?

Відповідь: першого вересня відбудуться загальні збори на факультеті післядипломної освіти (Собранецька 148) на яких буде повідомлено уточнений графік та формат навчання.

 

18. Що має бути вказано в гарантійному листі? Чи підходить гарантійний лист де вказано лише проходження інтернатури?

Відповідь: Гарантійний лист видається закладом охорони здоров'я на офіційному бланку за підписом керівника. У тексті листа чітко повинно бути зазначено, що заклад готовий працевлаштувати випускника після закінчення інтернатури. Формулювання, де зазначено тільки про готовність прийняти на інтернатуру є недостатнім

 

19. Чи потрібно військовий квиток інтернам?

Відповідь: серед переліку документів, які потрібно надати до закладу вищої освіти та департаменту охорони здоров'я військовий квиток відсутній. Проте, його або аналогічний документ слід надати при працевлаштуванні на посаду лікаря-інтерна. Окрім цього, військкомат проситиме від військовозобов'язаних підтвердження того, що випускник вступив на інтернатуру і навчається. Довідка встановленого взірця видається деканатом за запитом.

 

20. Чи маємо ми нести гарантійний лист та інші документи в департамент?

Відповідь: Ні. Всі необхідні документи слід завантажити онлайн, а відповідні оригінали та роздруковані копії здати в деканат факультету післядипломної освіти. Детальні інструкції наведено у листі, який ми надсилаємо всім, хто зареєструвався. Нагадуємо, що для того щоб задати питання або подати запит з адміністративних чи організаційних питань, достатньо написати листа на нашу офіційну електронну пошту f-podp@uzhnu.edu.ua.

 

21. Який термін дано на реєстрацію 1 етапу?

Відповідь: Для вчасного зарахування в інтернатуру необхідно подати всі необхідні документи та квитанцію про оплату до 30 липня. У зв'язку з цим, рекомендуємо зареєструватися до 28 липня.

 

22. Якщо заклад, який видав гарантійний лист не є базою для проходження інтернатури, які подальші дії студентів, які навчалися на бюджетній формі навчання?

Відповідь: у випадку, якщо заклад охорони здоров'я (ЗОЗ), який видав гарантійний лист є клінічною базою інтернатури з відповідної спеціальності, додаткових дій не потрібно, Вас буде направлено на заочну частину інтернатури в цей заклад. Якщо ж ЗОЗ не є клінічною базою з відповідної спеціальності або Ви бажаєте змінити його на інший, Вам необхідно знайти такий заклад серед дозволених та отримати згоду його керівника на проходження заочної частини. Така згода повинна бути надана на бланку установи за підписом керівника та адресована директору департаменту охорони здоров'я. Копію слід завантажити на другому етапі реєстрації, а оригінал надати в деканат.

23. Чи потрібно приносити документи для вступу на інтернатуру особисто?

Відповідь: Особисто приносити будь-які документи не обов’язково. Для зручності та з метою запобігання ризику інфікування COVID19, ФПОДП разом з ДОЗ запущено систему онлайн реєстрації вступників до інтернатури. На основі поданих електронних копій та інформації з деканату медичного факультету готуються відповідні накази.

 

24. Куди слід передавати оригінали та роздруковані копії?

Відповідь: Оригінали власноруч написаних заяв, угод та роздруковані копії документів слід передати на ФПОДП особисто або Новою Поштою не пізніше 14 серпня 2021 р. Для ФПОДП необхідно: оригінал заяви та два примірники заповненої та підписаної угоди з УжНУ про навчання.

 

25. Які саме документи треба подавати у паперовому вигляді?

Відповідь: Для ДОЗ: оригінали заяви, довідки з деканату про форму навчання (бюджет, контракт), направлення на роботу або довідка про право самостійного працевлаштування та гарантійний лист із згодою бази стажування (для бюджетників); роздруковані копії диплому, сертифікатів про складання Крок 1, Крок 2, паспорту (1, 2, 11 сторінка) або ID-картки та довідки про реєстрацію місця проживання, угоди з базою стажування (для контрактників) та інші (свідоцтво про шлюб тощо) за потреби.

26. Чи може база стажування відмовити у виплаті заробітної плати бюджетнику?

Відповідь: У випадку згоди бази стажування прийняти випускника, який навчався за бюджетною формою для проходження заочної частини інтернатури, заклад охорони здоров’я приймає його на посаду лікаря-інтерна та виплачує заробітну плату відповідно до трудового законодавства. Такий заклад отримує з державного бюджету часткову компенсацію цих витрат відповідно до постанови КМУ від 19.06.2021 №536.

27. Чи можна зареєструватися поки немає на руках гарантійного листа?

Відповідь: Так, але надати його потрібно до 28 липня 2021. Для цього на першому етапі у формі реєстрації завантажте пустий документ. У такому випадку проходження наступних етапів реєстрації та зарахування на навчання в інтернатуру відбудеться тільки після надання гарантійного листа.

28. Чи можна при формуванні групи зробити так, щоб студенти, які були одногрупниками ще на медичному факультеті, були також в одній групі на інтернатурі за умови, що спеціальності співпадають?

Відповідь: Так. Факультет надає можливість самостійно організуватися у групи по спеціальностях.

29. Коли нам потрібно йти на базу стажування?

Відповідь: Відповідно до положення про інтернатуру, календарного плану на 2021-2022 навчальний рік, та враховуючи проведення зборів 2 серпня 2021 р., лікарям-інтернам усіх спеціальностей необхідно з’явитися на базу стажування не пізніше 3 серпня. Перший цикл очної частини на факультету для усіх спеціальностей, окрім фармацевтів, починається 1 вересня 2021 р. Конкретні строки проведення очної частини інтернатури для кожної спеціальності зазначені у календарному плані на 2021-2022 навчальний рік.

 

 

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання, задайте його нам листом на електронну пошту, або через соціальні мережі.

Задати питання: Facebook  Instagram  

 

Ми оновлюватимемо цей перелік залежно від заданих запитань.

Бережіть себе та своїх близьких, та дотримуйтеся рекомендацій ВООЗ та МОЗ України.

Щоб  дізнаватися про новини першими, слідкуйте за нашим сайтом та підписуйтеся на нас у соціальних мережах.
Facebook  Instagram

 

 

Підготували: Михайло Гечко, Артур Курах
Категорії: