Новини

22.05.2023
846

Поєднання практики і теорії у створенні дієвої внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Поєднання практики і теорії у створенні дієвої внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Два тижні тривали навчання керівних кадрів у навчально-науковому центрі підвищення кваліфікації за напрямом «Створення дієвої внутрішньої системи забезпечення якості освіти – запорука успішного проведення інституційного аудиту».

Для надання практичної допомоги керівникам закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти Закарпатської області щодо організації, функціонування та  формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проведення процедури самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів   у проведенні серії семінарів були залучені спеціалісти Державної служби якості освіти в Закарпатській області – Гордуз Н. О., заступник начальника – начальник відділу інституційного аудиту  управління Державної служби якості освіти в Закарпатській області  та Гербей О.Ю., заступник начальника відділу інституційного аудиту  управління Державної служби якості освіти в Закарпатській області.

Керівники закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти, їхні заступники  ознайомлювалися  з розбудовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти, інформаційною системою EvaluEd. Присутні мали змогу опанувати цю систему і зробити перші кроки в  самооцінюванні свого закладу освіти. У Google класах керівники розробляли проєкти наказів,  положення, проводили  самоаналіз діяльності, створювали  модель внутрішньої системи якості освіти відповідно до методичних рекомендацій, порадника керівника, абетки для директора. 

Під час семінарів також розглядалися питання  організації та забезпечення якісного освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти дітей з ООП: дотримання нормативно-правового поля організації інклюзивних класів і груп; роль команди психолого-педагогічного супроводу в забезпеченні траєкторії особистого розвитку дитини та  захисті інформації в умовах сьогодення. Педагоги-практики, експерти  Державної служби якості освіти в Закарпатській області  Данашевський М.М., керівник Мукачівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №20 ім. О.Духновича, Ціник О.В., заступник директора Ужгородської ЗОШ №20 Ліцей «Лідер», Гричка Л.Й., керівник Ужгородського греко-католицького приватного ліцею «ТЕОБЕНД», Ільницька Т.М., директор ЗДО №2 «Сонечко» Хустської міської ради ознайомили учасників зібрань з власними напрацюваннями: вимоги до сучасного освітнього середовища через призму інституційного аудиту; прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст. 30 ЗУ про освіту); самооціювання закладу освіти; алгоритм розбудови:  документація формування команди, розробка Положення, моніторинг, інструменти самооцінювання діяльності в ЗДО. Афанасьєва Наталія Пилипівна, вихователь-методист закладу дошкільної освіти №80 "Червона гвоздика" міста Полтава, презентувала покроковий алгоритм створення, розбудови внутрішньої системи якості освіти з досвіду роботи колективу.

 

Кондратьєва Альона Василівна, кандидат педагогічних  наук,  спеціаліст управління Державної служби якості освіти в Дніпропетровській  області зупинилася на експертному оцінюванні діяльності педагога: управлінському аспекті та  академічній доброчесності у закладі освіти.

Швидко промайнули насичені і цікаві дні, але залишилися гарні відгуки: «Курси пройшли на високому рівні. Було залучено найкращих фахівців. Лише велика вдячність за прослухані заняття. Почерпнула для себе багато корисної інформації, лайфхаків. Все науково, в той же час креативно, по-новому», «Дуже цікаво, динамічно та інтерактивно пройшло заняття про експертне оцінювання діяльності педагога: управлінський аспект та практична робота з академічної доброчесності», «Поєднання практики і теорії. Дуже добре, що запрошуєте тих, хто знається на тих питаннях, про які говорить, не лише з книжок, і може дати конкретні відповіді».

                  

За інформацією Центру підвищення кваліфікації та стажування УжНУ

Категорії: