В УжНУ провели курси підвищення кваліфікації для учителів музичного мистецтва
У 2023 році поновлено договір між Державним вищим навчальним закладом «Ужгородський національний університет» та Комунальним закладом вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради, предметом якого є співпраця в сфері науково-дослідної, навчально-методичної, організаційної, культурної, виховної та іншої діяльності в рамках здійснення освітнього та наукового процесів. Це дало можливість організовувати різноманітні спільні заходи, серед яких курси підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтвата інтегрованого курсу «Мистецтво», які були проведені у вересні із залученням кращих фахівців своєї справи. Товтин Надія – викладач кафедри музичного мистецтва КЗВО «Академія культури і мистецтв» розглянула видову різноманітність мистецтва, дитячий народнопісенний фольклор в системі навчання і виховання підростаючого покоління.
Ольга Просіна, завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України, кандидатка педагогічних наук, доцента, тренерка НУШ показала різноманітні методи формувального оцінювання у мистецькій освіті» для учителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво».
Боднарюк Людмила, заслужений вчитель України,переможець “Учитель року 2017”, Top 10 of “Global teacher prize Ukraine 2018” Music/art teacher із захопленням поділилася досвідомвикористання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва в умовах концепції НУШ. Підхопила ініціативу Тімея Софілканич, яка показала реалізацію індивідуального підходу до дітей з аутистичним спектром, а також продемонструвала роль нейромереж в житті вчителя мистецької галузі.
Також нами враховано й те, що згідно з п. 2 статті 51Закону України «Про повну загальну середню освіту» із загальної кількості академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника не менше 10 відсотків загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами та не менше 10 відсотків загальної кількості годин - на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу. Перший аспект щодо пояснення індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з ООП та забезпечення її додаткових потреб в освітньому процесі педагоги почули від практичного психолога Інклюзивно-ресурсного центру Паканич Віталії. Другий аспект через позитивні способи подолання стресу педагога під час війни повністю розкрили психологи - Яцина Олена, доктор психологічних наук, професор та Палько Тетяна, кандидат психологічних наук.
Ще багато цікавих активностей було упродовж насиченого тижня, який швидко минув в атмосфері науковості і практичності, дружелюбності і емпатійності, віри у те, що саме мистецтво врятує світ.