Студенти Ужгородського національного університету спільно зі студентами Каліфорнійського державного університету Чіко (США)взяли участь у віртуальному академічному обміні COIL
Цими днями в Ужгородському національному університеті відбулася зустріч, приурочена завершенню міжнародного проєкту віртуального обміну COIL “Співпраця в малих групах на основі принципів ненасильницького спілкування” (Small Group Collaboration Using the Principles of Nonviolent Communication), що імплементувався в межах елективного “Курсу-практикуму з ненасильницького спілкування (із залученням текстів художньої літератури)”, який тривав з вересня по грудень 2022 та до якого долучилися 18 студентів з різних курсів та спеціальностей УжНУ. “Курс-практикум з ненасильницького спілкування” був зосереджений на підвищенні рівня обізнаності про насильницькі та ненасильницькі способи спілкування. Під час проходження курсу, в межах проєкту віртуального обміну COIL, студенти Ужгородського національного університету співпрацювали зі студентами Каліфорнійського державного університету Чіко (США), зокрема, відбулися 5 синхронних сесій, які співпроводилися двома викладачками: Сью Пітерсон (США) та Антоніною Булиною (Україна). Курс та проєкт впроваджувалися онлайн англійською мовою.
Учасники проєкту набули навичок активного та емпатичного слухання, виявлення патернів насильницького спілкування та використання мови серця у малих групах.
Проєкт здійснювався в рамках програми EducationUSA “Академія лідерства з інтернаціоналізації”, що розпочала свою діяльність у 2018 році та включає низку заходів, які фінансуються Відділенням з питань навчання за кордоном Державного департаменту США та Посольством США в Києві з метою сприяння транснаціональному університетському партнерству між США та Україною. Ця програма надала можливість викладачам (яких було відібрано на конкурсній основі) з 20 українських університетів створити можливості обміну для своїх студентів зі студентами та викладачами американських ЗВО з допомогою віртуальних технологій.
Відповідно до програми EducationUSA “Академія лідерства з інтернаціоналізації” учасники пройшли навчання щодо створення модулів віртуального обміну за допомогою навчальної моделі COIL (Collaborative Online International Learning), що була розроблена для впровадження стратегій інтернаціоналізації та застосовується викладачами у багатьох країнах світу. Під час співпраці з SUNY COIL Center – центром Державного університету штату Нью Йорк, лідером у сфері Globally Networked Learning (GNL) представники SUNY COIL Center поділилилися найновішими напрацюваннями та досвідом щодо створення модулів віртуального обміну. Активності Академії Лідерства включали три етапи:
1. Ознайомлення з основними концепціями COIL.
2. Базовий воркшоп з питань навчальній моделі COIL (COIL Foundation Workshop).
3. Воркшоп з розробки модулів на основі COIL (COIL Design Workshop).
Переваги COIL моделі:
- небюрократична реалізація – не потрібні двосторонні угоди;
- міжнародний та міжкультурний досвід для студентів, часто також набуття навичок іноземної мови, набуття цифрових компетенцій;
- надання можливості отримати міжнародний досвід також для немобільних студентів (спеціальний догляд, зайнятість).
Координувала та здійснювала проєкт Антоніна Михайлівна Булина, старша викладачка кафедри англійської філології УжНУ.
Інформаційно-видавничий центр
За інформацією відділу міжнародних зв'язків