МАРКЕТОЛОГИ ТА МЕНЕДЖЕРИ ЗНОВУ ВДОСКОНАЛЮЮТЬСЯ. ШІ ‒ ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ!
На кафедрі БАММ 21 жовтня 2024 р. знову цікаво і корисно ‒ була проведена гостьова онлайн лекція на тему: «Відповідальне використання штучного інтелекту у медіа, маркетингу та рекламі: правові орієнтири». Лектор ‒ Олена Андрієнко, членкиня Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції, членкиня Експертно-консультаційного комітету з розвитку сфери ШІ в Україні при Мінцифрі, заступник директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine.
У ході лекції Олена Андрієнко розкрила ряд важливих питань, зокрема про:
- тенденції розвитку правового регулювання використання систем ШІ у світі;
- підхід Україні, відображений у Білій книзі з регулювання ШІ;
- ключові принципи та підходи, закладені у Рекомендаціях з відповідального використання ШІ і медіа, а також у рекламі та маркетингових комунікаціях;
- наявність Інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання технологій ШІ в закладах загальної середньої освіти, а також положення проєкту закону «Про академічну доброчесність» в частині використання ШІ.
У кінці виникла жвава розмова у фокусі отриманої інформації. Так гарант ОПП «Маркетинг» бакалаврського рівня ВО наголосив на важливості дотримання студентами та викладачами принципів академічної доброчесності та ролі в цьому свідомого, відповідального використання ШІ в наукових роботах різного рівня (рефератів, курсових, випускових робіт).
Домовились з пані Оленою про подальшу співпрацю та намітили на наступну лекцію тему про рекламу в Україні.