Новини

23.10.2024
151

МАРКЕТОЛОГИ ТА МЕНЕДЖЕРИ ЗНОВУ ВДОСКОНАЛЮЮТЬСЯ. ШІ ‒ ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ!

МАРКЕТОЛОГИ ТА МЕНЕДЖЕРИ ЗНОВУ ВДОСКОНАЛЮЮТЬСЯ. ШІ ‒ ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ!

На кафедрі БАММ 21 жовтня 2024 р. знову цікаво і корисно ‒ була проведена гостьова онлайн лекція на тему: «Відповідальне використання штучного інтелекту у медіа, маркетингу та рекламі: правові орієнтири». Лектор ‒ Олена Андрієнко, членкиня Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції, членкиня Експертно-консультаційного комітету з розвитку сфери ШІ в Україні при Мінцифрі, заступник директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine.

У ході лекції Олена Андрієнко розкрила ряд важливих питань, зокрема про:

- тенденції розвитку правового регулювання використання систем ШІ у світі;

- підхід Україні, відображений у Білій книзі з регулювання ШІ;

- ключові принципи та підходи, закладені у Рекомендаціях з відповідального використання ШІ і медіа, а також у рекламі та маркетингових комунікаціях;

- наявність Інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання технологій ШІ в закладах загальної середньої освіти, а також положення проєкту закону «Про академічну доброчесність» в частині використання ШІ. 

У кінці виникла жвава розмова у фокусі отриманої інформації. Так гарант ОПП «Маркетинг» бакалаврського рівня ВО наголосив на важливості дотримання студентами та викладачами принципів академічної доброчесності та ролі в цьому свідомого, відповідального використання ШІ в наукових роботах різного рівня (рефератів, курсових, випускових робіт).

Домовились з пані Оленою про подальшу співпрацю та намітили на наступну лекцію тему про рекламу в Україні.

 

 

 

 

Категорії: