Літня географічна та лісівнича практика: Відкрий нові горизонти разом з нами!
Географічний факультет — це не просто навчання, це завжди нові можливості та захоплюючі відкриття. Тут студенти отримують унікальний досвід, поєднуючи теорію з практикою, досліджуючи світ навколо нас у всіх його проявах.
Першокурсники географічного факультету, зокрема кафедри географії та раціонального природокористування, здійснили захоплюючий підйом на найвищу вершину України – гору Говерлу. Ця експедиція відбулася в рамках навчальної практики та стала незабутнім досвідом для студентів. Протягом трьох тижнів молоді географи мали можливість поєднати теоретичні знання з практичними навичками, досліджуючи різноманітні ландшафтні комплекси, біорізноманіття та ґрунти Карпатського регіону. Такий підхід до навчання дозволив студентам глибше зрозуміти особливості своєї спеціальності та відчути реальний зв'язок з природою. "Підйом на Говерлу був для нас справжнім випробуванням та водночас неймовірною пригодою. Ми не лише поглибили свої професійні знання, а й здобули безцінний досвід командної роботи та подолання труднощів," – поділилися враженнями студенти.
Для студентів спеціальності «Лісове господарство», важливим етапом навчання є навчальні практики, які відіграють ключову роль у закріпленні та поглибленні теоретичних знань, а також у розвитку практичних навичок. Протягом червня студенти кафедри лісівництва проходили навчальну практику з ботаніки та ґрунтознавства на території Ботанічного саду Ужгородського національного університету. Окрім цього, студенти мали змогу брати участь у польових дослідженнях, проводити експерименти, визначати види рослин і ґрунтів, вивчати їх фізичні та хімічні властивості. Це дозволило їм краще зрозуміти складність і гармонійність природних процесів, які є основою лісового господарства. Практика також сприяла розвитку спостережливості, аналітичного мислення та здатності працювати в команді. Студенти відзначають, що ця практика стала для них не тільки навчальним, а й захоплюючим досвідом, який дозволив їм відчути себе справжніми фахівцями в майбутній професії.
Студенти 2-го курсу спеціальностей «Географія» та «Середня освіта. Географія» також пройшли навчальну практику, основною метою якої було поглиблене вивчення господарської та соціальної сфери Закарпаття, а також ознайомлення з унікальними особливостями розташування регіону. Особливу увагу практиканти приділили містам Ужгород та Мукачево, які є яскравими прикладами урбаністичного розвитку області. Протягом практики студенти мали можливість детально ознайомитися з історією, культурою, а також соціально-економічними аспектами цих міст. Важливою частиною підготовки майбутніх фахівців стало відвідування туристичних об’єктів Закарпаття. Студенти мали нагоду побувати на таких видатних місцях, як озеро Синевир, водоспад Шипіт, Центр реабілітації бурих ведмедів, а також ознайомитися з виноградниками компанії «Шато Чизай», відвідати краєзнавчі музеї, равликову та буйволину ферми.
Студенти географічного факультету, спеціалізуючись на геодезії, землеустрої та геоінформатиці, також успішно завершили навчальну практику. Цей інтенсивний період дозволив їм закріпити знання та оволодіти практичними навичками роботи з сучасним геодезичним обладнанням. Під час практики студенти детально ознайомилися з будовою та принципами функціонування таких інструментів, як теодоліти, нівеліри та тахеометри. Особливу увагу було приділено проведенню калібрування та тестування приладів для забезпечення високої точності вимірювань у польових умовах.
Практична частина практики включала широкий спектр завдань: від перевірки геодезичних приладів та проведення нівелювання до прокладання теодолітних ходів та тахеометричної зйомки. Студенти навчилися вимірювати горизонтальні та вертикальні кути, довжини ліній, обчислювати координати точок і висоти опорних пунктів. Отримані дані лягли в основу створення детальних топографічних планів місцевості. За результатами практики студенти продемонстрували високий рівень підготовки та готовність до професійної діяльності в галузі геодезії та землеустрою. Отримані знання та навички дозволять їм успішно вирішувати складні інженерно-геодезичні завдання.