Анонси подій

8
серпня
5497

Реєстрація особистих електронних кабінетів для вступників на основі повної загальної середньої освіти та випускників коледжів та подання електронних заяв

1 липня 2022 року стартувала реєстрація особистих електронних кабінетів на основі повної загальної середньої освіти (для випускників 11-х класів), а також вступників до ЗВО на основі диплома фахового молодшого бакалавра (ФМБ), молодшого спеціаліста (МС) та молодшого бакалавра (МБ) (випускників коледжів).

Для обох категорій можливість подання електронних заяв буде відкрита 29 липня.

Докладні інструкції розміщено на сайті реєстрації електронних кабінетів:

Рекомендації вступникам з офіційного сайту МОН України

  • усі електронні кабінети, зареєстровані в минулих роках, анульовані. Кожен вступник має створити новий особистий кабінет;
  • реєструйте кабінет на пошту, до якої маєте доступ і яка не заборонена на території України. На вказану скриньку ви отримаєте посилання для активації, яким можна скористатися протягом 15 хвилин. Якщо за цей час ви не активували кабінет, то процедуру реєстрації треба повторити;
  • будь ласка, запам'ятайте пароль, який ви зазначаєте під час реєстрації: він буде потрібен для подальших входів у кабінет;
  • якщо ви маєте декілька сертифікатів ЗНО або НМТ, то під час реєстрації достатньо вказати дані одного з них для ідентифікації. Інформацію про інші сертифікати треба додати пізніше в електронному кабінеті;
  • якщо ви реєструєтеся без сертифіката НМТ (ЗНО), то для ідентифікації зазначте номер (без серії) документа, що посвідчує особу. Це має бути той документ, який було вказано під час замовлення документа про освіту (якщо документ про освіту оформлений на свідоцтво про народження, а після цього ви отримали паспорт, то для додаткової ідентифікації треба вказувати саме свідоцтво про народження);
  • якщо ви маєте декілька різних документів про освіту, то реєструвати кабінет потрібно тільки на один із них і тільки на одну електронну адресу. Якщо ви вже створили кабінет на основі документа про ПЗСО (11-ти класів), але також маєте диплом молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалвара) та хочете вступати на його основі, то реєструвати другий кабінет не потрібно. Ви зможете обрати бажану траєкторію вступу безпосередньо в електронному кабінеті.

Звертаємо увагу вступників:

- Консультаційний пункт приймальної комісії (створення електронних кабінетів, подання електронних заяв) працює під час прийому заяв і документів у читальній залі бібліотеки (м. Ужгород, вул. Університетська, 14, окремий вхід)

- Консультаційний пункт приймальної комісії у місті Львів працює за адресою: 79005, м. Львів, вул. Дудаєва, 15, каб. 12, тел. +380979051341; +380985721864, електронна адреса – inst-lviv@uzhnu.edu.ua

Графік роботи Приймальної комісії ДВНЗ “УжНУ” 
з 04 липня до 28 липня:

понеділок – п’ятниця з 9:00 до 14:00; субота – неділя: вихідний 

з 29 липня до 28 серпня:

понеділок – п’ятниця з 9:00 до 17:00; субота з 9:00 до 13:00; неділя: вихідний

- 18 липня, 08, 23 серпня, 02, 07, 15, 24 вересня: з 9:00 до 18:00;

- 25 вересня: з 9:00 до 13:00.

Приймальна комісія

 

Категорії: